Rólam
Tudd meg, hogy ki vezeti az Upfunnel márkát és miért érdemes még ma együtt dolgozni a vállalkozásod fejlesztésén!
A nevem Tóth Tamás
Érdekel, hogy mi az én sztorim?
2018-ban világkörüli útra mentem dolgozni a Queen Elizabeth óceánjáró hajón, majd pár hónap után Dél-Afrikából az informatika néhol rázós világába, haza csöppentem.
Német és angol nyelven oldottam meg rengeteg komplex problémát. Olykor idős embereknek, 100%-ban telefonon keresztül segítettem sikerrel végigvezetni többek között egész adatbázisok migrálását.
Hatalmas mennyiségű web design felhasználói igénnyel találkoztam és fejlesztés ötlettel telítődtem, így elhatároztam, hogy segíteni fogok az embereknek a felhasználói oldalon és a vállalkozóknak bevételi oldalon a célkitűzéseik túlszárnyalásával.
Egyikből jön a másik, ha az ügyfél, vásárló elégedett, akkor a vállalkozó is az lesz. 🙂 Hasonló kapcsolatként lehet jellemezni, mint a kreatív tartalom és a pozitív statisztikai adatok összefüggését.
Oké-oké ez eddig mesés, de honnan a szaktudás?
Számtalan online marketing, web design és branding képzés elvégzését, megannyi szakmai könyv elolvasását követően létrejött 2020-ban az első vállalkozásom a Web Design Vision Kft..
Szakmai csoportok?
Több szakmai csoport aktív tagja vagyok. A lelkesedés és a fejlődés azóta is folyamatos, rakétaként szárnyal, hogy a legfrissebb módszereket és eszközöket tudjam nyújtani.
Hogy született az Upfunnel?
A projektek egymásnak adták a kilincset, elindítottam a saját webáruházamat (Pawdom), így a felmerülő igényekre és a saját tapasztalataimra építve 2021-ben létrehoztam az Upfunnel márkát, kifejezetten webáruház tulajdonosok, tanácsadók, írók és kézművesek támogatására.
Mi a küldetés?
Az elmúlt évek ügyfélszerző tapasztalataiból, továbbképzéseiből és kutatásaiból építkezve célul tűztem ki a vállalkozók számára hasznos eszközök létrehozását, biztonságos anyagi jólétük megteremtését.
Komplex szolgáltatásokat akartam nyújtani, amelyek nem csak egyszerűen weboldalak, grafikák, értékesítési szövegek vagy hirdetéskezelések külön-külön, hanem személyre szabott, átfogó és emberközeli szolgáltatások egymást erősítve.
Megközelítési módszerem a design, branding és marketing keresztezésében virágzik. A küldetés a webáruházak eladásainak növelése online marketing eszközök és full-funnel marketing rendszerek kiépítésével, állandó támogatással.
Fú de jól hangzik, de mit is jelent ez valójában?
Miután beleláttam a vállalkozás indítás és fejlesztés kihívásaiba, éjt nappallá téve tanultam, fejlődtem és dolgoztam, hogy megtaláljam a működő metódusokat és eszközöket.
A gyakorlatban tesztelt eszközök, módszerek és a fejlődéshez szükséges tudás már megvan.